РОЗРОБКА VHDL МОДЕЛІ КОМП’ЮТЕРА

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Кафедра СКС

Інформація про роботу

Рік:
2009
Тип роботи:
Курсова робота
Предмет:
Дослідження та проектування СКС

Частина тексту файла

Міністерство освіти і науки України Національний університет „Львівська політехніка” Кафедра СКС Курсова робота з курсу: “Дослідження та проектування СКС” на тему: „РОЗРОБКА VHDL МОДЕЛІ КОМП’ЮТЕРА” Львів-2009 Зміст 1. Вихідні дані на проектування і їхній аналіз ..............................................3 2. Внутрішня структура байту ........................................................................4 3. Розробка архітектури рівня машинних інструкцій ...................................5 4. Програмна модель комп’ютера ...................................................................8 5. Розробка VHDL моделі тестової програми ................................................9 6. Розробка VHDL моделі процесора..............................................................10 7. Розробка VHDL моделі пам’яті даних…....................................................20 8. Розробка VHDL моделі пам’яті програм....................................................25 9. Розробка VHDL моделі комп’ютера...........................................................29 --10. Розробка VHDL моделі додаткового апаратного блоку ……………….35 Література....................................................................................................33 1. Вихідні дані на проектування Скласти, імлементувати і верифікувати VHDL модель чотирибітового вбудованого до ПЛІС (софт) комп’ютера, що містить процесор, пам'ять даних і машинних кодів. Цільові ПЛІС – від фірми Ксайлінкс, родини Віртекс або Спартан. САПР розробки – Ксайлінкс WebPack, симулятор – ModeSim Model Тechnologies . За основу архітектури чотирибітового процессора рівня машинних інструкцій прийняти архітектуру процесора Gnome [1, стор. 253], а за основу прототипної плати прийняти прототипну плату XS40 [1, стор. 325]. Розробити принципову схему відповідного проекту апаратного емулятора (прототипної плати). Провести модифікацію готової моделі мікрокомп’ютера згідно до власного варіанту: Варіант № 14. варіант команда #1 команда #2 команда #3 команда #4  14 CPML Rd RORC IN OUT   Команда Зміст команди Код операції  CPML Rd compare if accumulator is greater then content of RAM with d address; result – C = 0, Z = 0 0111d3d2d1d0 (замість команди “test Rd”)  RORC rotate accumulator right logical with C flag 00000100  IN input value of port addressed by R(15) to accumulator; data are read from external 4-bit bus accompanied with IOR strobe 00001000  OUT output accumulator value to port addressed by R(15); data are written to external 4-bit bus accompanied with IOW strobe 00001001   варіант апаратний блок  14 12-розрядний паралельний інтерфейс   2. Внутрішня структура байту Маємо комп’ютер з чотири бітовими даними і байтовими інструкціями. Сусідні чотири біти формтату, що утворюють єдине поле певного призначення називають ніблом (nibble, тетрада). Один байт містить дві тетради: найбільш значний нібл (MSN, в нас - розташований ліворуч); найменш значний нібл (LSN, в нас – розташований праворуч). Приймаємо, що нумерація бітів в байті відбувається зправа наліво. При цьому найбільш значним є лівий сьомий біт, а найменш значним – правий нульовий біт.  3. Розробка архітектури рівня машинних інструкцій Інформацію про інструкції, що виконує процесор “Гном” подамо наступними двома таблицями. Таблиця 1 – Перелік і функції машинних інструкцій процесора “Гном” Система інструкцій належить до класу RISC: набір інструкцій скорочений до мінімуму; інструкції мають код операції однакової довжини; інструкції приведені до одного стандартного для всієї їх множини виду. Таблиця 2 – Кодування і виконання в часі машинних інструкцій IR –регістр інструкції, а [IR..IR0] – бінарний код, що зберігає його молодший нібл. ([IR3..IR0]) – вмістиме комірки пам’яты даних за адресою, що містить молодший нібл регістра інструкцій. Виконання будь-якої інструкції розкладено на три часові інте...
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини